مدیریت پیج اینستاگرام حرفه‌ای موجب رونق بخشیدن به کسب و کارهای کوچک و بزرگ می‌شود؛ زیرا امروزه اینستاگرام به یک پلتفرم بسیار محبوب برای درآمدزایی تبدیل شده است.

image_1647091260.png

به این دلیل که مردم ساده‌ترین خریدهای خود را با اطمینان از طریق این بستر جهانی انجام می‌دهند. همچنین توجه بسیاری از مشاغل پرطرفدار و کسانی که با سرمایه بسیار کمی شروع به کار کرده‌اند، به خود جلب کرده است.

البته فراموش نکنید برای اینکه بتوانید در این فضا به اسم و رسمی برسید، نیاز به تبلیغات هدفمند دارید؛ اما مدیریت چنین صفحه‌ای مستلزم مهارت نحوه به دست آوردن فالوور واقعی و تخصص در مدیریت اینستاگرام است. در چنین زمینه‌ای ما به شما پیشنهاد می کنیم که یک مدیر کسب و کار حساب اینستاگرامی داشته باشید که متناسب با هدف شما باشد و محصولات شما را مطابق با نیازهای مشتریان بازاریابی کند.

مدیریت پیج اینستاگرام به صورت تخصصی و حرفه‌ای می‌تواند خیلی زود شما را به یکی از پربازدیدترین صفحات اینستاگرام تبدیل کند؛ اما مدیریت چنین صفحه‌ای مستلزم مهارت نحوه به دست آوردن فالوور واقعی و تخصص در مدیریت اینستاگرام است. در چنین زمینه‌ای، ما به شما پیشنهاد می کنیم که یک مدیر کسب و کار حساب اینستاگرامی داشته باشید که متناسب با هدف شما باشد و محصولات شما را مطابق با نیازهای مشتریان خود بازاریابی کند. پیشنهاد می‌کنیم به جای اینکه مدیریت صفحه اینستاگرام را به افراد نابلد بسپارید، از یک آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای کمک بگیرید. با ما همراه باشید تا شما را با خدمات ادمین پیج اینستاگرام آشنا کنیم.

وظایف مدیریت پیج اینستاگرام

  • انتشار منظم پست و استوری تاثیر بسیاری در دیده شدن پیج تان دارد. البته فقط انتشار استوری مهم نیست؛ بلکه مدیریت پیج اینستاگرام باید با توجه به موضوع پیج و هم‌چنین در زمانی که اکثر مخاطبان آنلاین هستند اقدام به انتشار پست و محتوا کند.
  • یکی از وظایف مدیریت پیج اینستاگرام این است که بتواند محتوای منحصربه‌فرد تولید و منتشر کند. محتواهای یونیک در کنار عکس و فیلم‌های جذاب می‌تواند نظر کاربران بیشتری را به سمت خودش جلب کند.
  • امروزه برخی از پیج‌های اینستاگرام به جای اینکه فعالیت خود را در اینستاگرام بیشتر کنند، با خرید فالوور می‌خواهند اعتبار خود را در فضای مجازی بالا ببرند؛ اما داشتن فالوورهایی که فقط نمایشی هستند و هیچ فعالیتی ندارند، فایده‌ای ندارد. مدیریت پیج اینستاگرام به دلیل داشتن تخصص و آگاهی در زمینه تولید محتواهای جذاب و انتشار پست و استوری می‌تواند فالوورهای واقعی جذب کرده و تعداد بازدیدکنندگان پیج را افزایش دهد.
  • یکی از وظایف مدیریت اینستاگرام این است که لایک و کامنت‌های پست را افزایش دهد. ادمین پیج اینستاگرام با انتشار پست‌های جذاب، کاربران را به کامنت گذاشتن تشویق می‌کند. شما با افزایش لایک و کامنت پیج اینستاگرام می‌توانید یک منبع درآمد دیگر هم برای خودتان داشته باشید. در واقع افراد زیادی هستند که ممکن است جهت تبلیغات کسب و کار خود، به سمت شما بیایند.
  • یکی دیگر از وظایف ادمین پیج اینستاگرام این است که امنیت پیج و کاربران خود را تامین کند؛ به طور مثال اگر کاربران در زیر یکی از پست‌های جنجال‌برانگیز همدیگر را تهدید کردند، در این مواقع ادمین، کامنت‌های آن‌ها را پاک می‌کند تا تنش از بین برود و کاربران پیج را ترک نکنند. هم‌چنین ادمین باید بتواند امنیت صفحه را با ایجاد رمزهای قدرتمند تامین کند.
  • یکی از وظایف مدیریت پیج اینستاگرام، آشنایی با نرم‌افزارهای گرافیکی از جمله فتوشاپ، پریمیر و افترافکت است. مطمئنا انتشار فیلم و عکس‌های جذاب کاربران بیشتری را به سمت پیج جذب می‌کند. مدیریت پیج باید بتواند با استفاده از نرم‌افزارهای گرافیکی فیلم و عکس‌های جذابی ساخته و در صفحه منتشر کند.

بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ برای مدیریت پیج اینستاگرام

  • انتشار محتوا جذاب و تاثیرگذار می‌تواند کاربران را به بازدید از پیج اینستاگرام شما ترغیب کند؛ البته محتوا نباید تکراری و کپی باشد، بلکه در تولید آن باید خلاقیت به خرج برد. مدیریت پیج با داشتن تخصص و مهارت در زمینه تولید محتوا، می‌تواند محتواهای چالش‌برانگیز و جذاب پست کند. اگر محتواها کسل‌کننده و تکراری باشند، کاربران بعد از مدتی خسته می‌شوند و پیج را ترک می‌کنند. پس حتما مدیریت پیج باید به افراد متخصص واگذار شود تا در کوتاه‌ترین زمان صفحه شما به یکی از پربازدیدترین پیج‌های اینستاگرام تبدیل شود.
  • استفاده از هشتگ‌های مناسب در افزایش فالوورهای پیج و افزایش کامنت و لایک تاثیرگذار است. توجه داشته باشید که در هر پست باید از هشتگ‌های مناسب استفاده شود تا مخاطبان بتوانند از طریق همین هشتگ‌ها شما را پیدا کنند. اینکار کمک می‌کند که پیج شما به یکی از بهترین صفحات اینستاگرام تبدیل شود. مدیریت پیج اینستاگرام می‌تواند با به کار بردن هشتگ های مناسب و مرتبط با پست به جذب فالوور کمک کند.
  • از دیگر وظایف مدیریت پیج اینستاگرام می‌توان به مدیریت تبلیغات اشاره کرد. توجه داشته باشید که هر نوع تبلیغی را نباید در پیج قرار داد؛ زیرا ممکن است باعث ترک مخاطبان از پیج شود. ابتدا باید تبلیغات را از نظر کاربران بررسی و سپس آن را منتشر کرد. مدیریت پیچ با آگاهی از این موضوع، تبلیغات هدفمند و عام پسند منتشر کرده و می‌تواند به افزایش فالوورهای شما کمک کند.

استخدام مدیریت پیج اینستاگرام بهتر است یا ربات اینستاگرامی

برخی از افراد برای کاهش هزینه‌های خود به جای استفاده از ادمین پیج اینستاگرام از ربات استفاده می‌کنند.‌ اگر قصد دارید فالوورهای خود را افزایش دهید و پیج‌تان را به یکی از بهترین پیج‌ها در اینستاگرام تبدیل کنید، استفاده از مدیریت پیج اینستاگرام حرفه‌ای بهترین گزینه است. ادمین اینستاگرام در طول روز چندین بار به پیج سر می‌زند و علاوه بر پاسخ‌گویی به کامنت‌ها و دایرکت‌ها، به فعالیت‌های مربوط به افزایش فالوور نیز می‌پردازد. درواقع مدیریت اینستاگرام با دقت بیشتری فالوورها را انتخاب می‌کند. از این رو از بین آن‌ها فالوور فیک وجود ندارد و تمام آن‌ها فعال هستند. ممکن است ربات فالوورهای بیشتری پیدا کند، ولی بسیاری از آن‌ها فیک هستند و هیچ‌گونه فعالیتی در اینستاگرام ندارند.

بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ برای مدیریت پیج اینستاگرام

خرید پیچ اینستاگرام یا مدیرت پیج اینستاگرام حرفه ای

اگر شما قصد دارید با داشتن یک پیج اینستاگرام، فالوورهای واقعی جذب کرده و بتوانید کسب و کار خود را رونق ببخشید، مطمئنا مدیریت پیج اینستاگرام به صورت حرفه‌ای می‌تواند شما را به هدف‌تان برساند. اگر بین سپردن مدیریت پیج به افراد متخصص و خرید پیج اینستاگرام تردید دارید، در ادامه با بررسی چند نکته، شما را در این تصمیم‌گیری کمک می‌کنیم.

  • اگر قصد خرید پیج اینستاگرام را دارید، اول به این موضوع فکر کنید که چرا مالک می‌خواهد پیج فعال خود را بفروشد. مطمئن باشید تعداد زیادی از فالوورها فیک هستند و هیچ گونه فعالیتی در اینستاگرام ندارند.
  • اگر نیز بخواهیم خوشبینانه به این موضوع نگاه کنیم که تمام فالوورها واقعی هستند، باز هم این پیج برای شما بازدهی نخواهد داشت. تصور کنید که پیج اصلی در زمینه کلیپ‌های خنده‌دار فعالیت داشته و شما قرار است در زمینه فروش لوازم آرایشی فعالیت کنید. مطمئنا فالوورهای این پیج به دنبال کلیپ‌های خنده دار هستند و نه لوازم آرایشی. حتی ممکن است اکثر فالوورها را آقایان تشکیل دهند که در این صورت اصلا قصد خرید از شما را نخواهند داشت.
  • شما با خرید یک پیج اینستاگرام، لوگو، بایو و مشخصات آن را تغییر می‌دهید و ممکن است بسیاری از فالوورها تصور کنند که مشکلی پیش آمده و پیج را ترک کنند.

در این مقاله سعی کردیم به وظایف مدیریت پیج اینستاگرام اشاره کنیم و با بررسی نکاتی شما را در مدیریت صحیح پیج‌تان راهنمایی کنیم. همان‌طور که اشاره کردیم مدیریت اینستاگرام نیاز به تخصص و مهارت در تولید محتوا، داشتن خلاقیت، آشنایی با نرم افزارهای گرافیکی و موارد دیگر دارد که همه افراد نمی‌توانند از پس این وظایف بربیایند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ یونیک با داشتن کادری مجرب و متخصص در کوتاه‌ترین زمان می‌تواند پیج شما را به یکی از بهترین پیج‌ها در اینستاگرام تبدیل کنند. هم‌چنین کاری که این تیم حرفه‌ای انجام می‌دهد، هیچ رباتی نمی‌تواند انجام دهد. مجموعه یونیک تمام کارهای مربوط به مدیریت پیج اینستاگرام از برنامه‌ریزی تا تولید محتوا و فعالیت‌های ادمین را به صورت منظم انجام می‌دهد و شما می‌توانید با خیال راحت تمام نیازهای کسب و کار خود را به ما بسپارید.

کد خبر 663998

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha